2011´s sista dag...

Detta året har det hänt så himla mycket på!

Jag blev medryttare på Solfari och skötare/tränare på Spaenir!
Jag började på och slutade på KRS
Jag lärde mig rida!
Vi har bytt stall två gånger.
Jag började på Thorild
Jag hoppade för första gången,och det gick sjuukt dåligt!
Jag gick en hoppkurs med en ridskole häst. Nelson.
Jag var med grupp 2,3,4 och 5 på en programridning. Jag hade zebra. Det gick så dåligt,han var slö och lyssnade inte alls. Jag red fel osv. Men slutade på 51,9 % och dem tilla " synd att ponnyn gjorde som han ville men fin sits,bättre lycka nästa gång"
Vinterstart!
Jag red daffy lite granna
Det har hänt massa,bra och dåliga saker. Men det bästa va Solen,spaenir och att jag lärde mig rida! nu när jag tänker efter har det gått väldigt fort för mig. Nästan ett år,och jag ligger iaf inte på nybörjar nivå ;)
Hoppas nästa år blir lika underbart som detta...nästan iaf.kommer sakna en sak så otroligt mycket.
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0