Återbesök för Duvan....

hejsa! Jag kunde aldrig uppdatera igår för vi hade inget internett om ni undrar.

Idag så ska Duva till vetrinären på återbesök för att verkligen kolla så att hon är helt frisk så jag är lite smått nervös nu men jag hoppas verkligen att hon är helt frisk annars vet jag inte vad jag gör.
Igår red jag ju ut som vanligt då på piggilin ponnyn och hon va snäll fast väldigt pigg men det tar jag bara som ett gått tecken ;) kanske inte världens roligaste inlägg men jag har inte så mycket mer att skriva.

ps. Det är ju as kul att Lisa har börjat bloggar här för då blir det nog lite mer uppdatering nu måste vi bara göra en ny header men det kommer väll så småning om.// Irma






Bild från i vintras förra året .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0