Bästa solfari

Solen är fan det bästa som finns! Jag red först lite fressyr,gick as grymt. Han var fokuserad och lyssnade. Slängde sig några gånger bara. Sen så knöt jag tyglarna inte hårt utan så att dem inte flängde bara. Sen så red jag utan att ha ngn som helst kontakt i hans mun,styrde med benen och ökade och saktade ner med rösten. Han kunde skritta och när jag lutade mig bakåt och sa "whooow" så stannade han. Samma sak i trav och galopp,fast han slängde sig i galoppen ngra gånger. Men är jätte nöjd med honom.
Har även uppnat en julklapp,fid ridtermobyxor från mountain horse av jessica.Resten uppnar vi efter kalle anka.
Nu ska jag duscha och fixa mig så hoppas jag at tiden går fort nu,för jag orkar inte simma runt i vardagsrummet av alla paker..
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0