:D

Hej! Min uppdatering under julen har ju varit kass, har inte orkat och jag har ju ingen skoldator så jag måste dra igång min gamla dator och det e så jobbigt men nu har jag i allafall gjort de.
Kanske lägger upp lite bilder på vad jag fick i julklapp vid senare tillfälle, jag kan ju iaf säga att jag vick ett par John Whitaker benskydd och det var helt klart den bästa jul klappen.
Dagen innan julafton hade jag lektion för Pernilla på lundens ridskola och det gick jätte bra så vi bestämde att jag ska börja rida där en gång i veckan i en grupp och det ska bli jätte kul, älskar att rida på ridskola !

Igår red jag Duva i padocken eller ja, jag skrittade rättar sagt men hon ska ju skrittas på tygeln nu och engaskeras i skritten och det är ju inte det lättaste kan jag säga för hon är stel som en pinne men hon skötte sig facktiskt bättre en förventat igår jag la ut några enstaka bommar igår också och hon va helt lugn, hon får ju soklart gå i en ytterst låg form nu i början i skritten e det extra svårt också tycker Duva iallafall.//Irma
.
.
Bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0