Gbg horse show

Jag kommer att förmodligen gå med mamma på gbg hs så jag kommer börja spara pengar redan nu,det är ju i februari så om jag håller mig så kommer jag ha 2000 och så kanske jag får något av mamma? :) Det kommer vara första gången jag är på hs då. Vet inte alls hur det går till,eller jo men vet inte riktigt vad som finns,men det mesta finns väll typ? Ska iaf köpa ridstövlar,schabrak och benlindor. Schabrak är bland det roligaste att köpa till hästen,såå snyggt och det är alltid något man behöver!
Men jag tänker såhääär. Att redan på torsdagen åker jag in på mässan,och går där. Sen på lördagen om det blir den. Så kollar vi på allt annat och går lite på mässan...ska tjata på mamma om att beställa biljetter innan det tar slut!

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0