Göteborg,raketer

Vi åkte in till göteborg för att se hur dem smäller raketer. Allt började vid fem och slutadde ca 10 minuter efter,fullt med raketer! Så nu är vi hemma och ska börja göra mat. Sen vid 12 slaget så sjuter vi också några raketer. Eller jag ska titta på. För er som inte viste det är så sjukt rädd för raketer. Och sånna där bin som man kan smälla,ett sånt flippade ur en gång och flög efter mig. Jag sprang sida till sida men det va fan efter mig :o sen dess har jag vart rädd för raketer xD
Men jag hann inte ställa in några inställningar med kameran så här kommer några bilder iaf
Jag har inte stält in någon inställning. Har bara kört på utan blixt. Så,hög ISO är det också menmen...
Sen var det kaos med bilar också!
Alla åker åt tre olika håll i samma fil xD
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0