Hemma nu :D

Nu är jag hemma från en jätte kul "dag" på liseberg. Jag och Sanna satt och väntade på bussen så kommer....Andreas! och vi bah waaah?! <---anteckna det!

Men på liseberg så gick vi mest runt,sedan gick vi in i spegelhuset och så kom man till en "laburynt" och så vart man än gick så hörde klongk av barn som sprang in i fönstrerna. Flera barn fick bulor och börja gråta medans jag och sanna bara skrattade åt dem,snälla.  Fick inte med mig någon vinst hem idag :( Men lite julgranspynt för min lilla julgran jag ska å upp på rummet när vi huggt den.
resten av kvällen ska jag inte göra någonting,bara vara hemma. Imon blir det nog att åka till stallet en stund och pyssla med Spaenir,inte så länge. Eller så är jag hemma och åker på måndag? Ska vara där mycket under lovet. Försöka att få bilder,synd att jag alltid är där sälv så ni får alldrig ridbilder :( det suger när man inte har någon kompis i stallet,nu är det bara massa dressyr tanter. Saknar det gammla stallet,ska jag vara ärlig så är det bara ridhuset som är bra med detta nya.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0