Herregud!

Usch,jag har aldrig vart så trött och haft så kul på en gång. Har hoppat,dansat skrikt,klappat händerna och massa sååånt,sjukt kul! Stod och dansade och hoppade i flera timmar till musik och mange makers. Fick även deras autograf,men det pinsamaste var att han som skrev min hörde inte att jag sa Lisa så han skrev Nisa så sa jag att det var ett L och han bah men det är ett N ? L! Jaha förlåt,så gjorde han ett tjockt l istället xD
Vart as nice iaf,nu är jag hemma. Vi åkte hem lite tidigare. Nu skitter jag och ska läsa bloggar,annonser på hästnet och kolla facebook. Ska försöka ta tag i bloggen nu också,märks på statestiken att vi inte bloggar.
/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör man på vinterstart?

2011-12-22 @ 14:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0