Juldanser :S

Nu har jag nyss kommit ur duschen,gick upp tidigtg idag så jag skulle hinna duscha för det tar över två timmar innan jag kan blåsa mitt hår-.-
Jag ska snart klä på mig,sminka mig sen går jag nog ner och ser på julkalendern,bara jag som älskar den?
Sen börjar vi kvart över nio så ska vi ha samling i aulan,sen ska vi dansa juldaner med 8 och 9. Eller 8E och 9D. Vi har delat upp oss,så det blir ungefär 200 i idrottshallen samtidigt,fattar inte hur vi ska få plats :O
Sen äter vi och så har iv samling i klassrummet. Sen är det jullov !
Mamma kör ut mig till stallet senare för att jag ska passa Alex. Ska nog bara jag ska borsta dem idag. Så blir det träning för Spaenir utan vila ungefär 10-20 om dagen och rida solen torsdag,trickträning rfedag rida lördag och söndag :)
/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0