Julhandling

Idag har jag inte kunnat blogga för jag har inte vart hemma. Jag blev väkt klockan 9 i morse,så fixade jag mig snbbt så åkte jag mamma,dennis och philip och handlade julklappar. Jag fick köpt klart alla julklappar. Glad :D men har inte slått in alla en,jag har några kvar i bilen men mamma och dennis åkte iväg och köpte mer julklappar. Till mig faktiskt.
Under granen är det nästan fullt nu + att det finns massa påsar i bilen,fattar inte hur allt ska få plats?
Jessica kommer idag också,jessica är alltså denis syster,dennis är min styvfar/halvpappa whatever så hon är alltså min halvfaster eller vad man ska säga. Hon bor i norge. Vi va uppe hos henne förra julen så hon kommer denna :)
Imon är det julafton och ska upp till stallet också,ska ta några kort på dem i hagen även fast det inte är ngn julkänsla alls. inte hos mig iaf,ingen snö=ingen julkänsla :(
har ingenting mer att berätta. blir inget stall idag,hinner inte det. För alla julklappar ska slås in,sen så kommer jessica,all julmat ska göras och så går det ingen buss som passar idag.
/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0