Lär känna solen genom punkter

  • Han gillar inte att man tar på hans öronå
  • Han har alltid haft problem med magen så hans svans och bakben är alltid helt ner bajsat...
  • Han brukar sticka när man rider ut och är på väg hem
  • Han är livrädd för typ ljus,blixtar och ficklampor
  • Han kan nästan buga
  • Han vill alltid äta sitt hö i ett hål så han ska burra in mulen i höt...
  • Han känner av hur jag mår väldigt lätt både från hästryggen och från marken och det är välditg skönt.
  • Han är väldigt bufflig och svår att träna ifrån marken
  • Jag funderar på att kanske göra en sak till sommaren med honom...kanske kanske inte!
  • Han har börjat gnägga och komma till mig i hagen nu
  • Både jag och han fokuserar bäst nör vi är själva i ridhuset,då jobbar han som mest och lyssnar på mig
  • Han är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0