Markarbete Solfari

Idag hade vi markarbete. Jag filmade allt men mammas dator ska jag cpa som bara den så jag kan inte lägga in musik. Men idagså mockade jag luddes box sen gav jag lösdriften middag och medans dem åt så mockade jag lösdriften. Sedan tog jag in solen och borstade av honom osv. Tränsade och gick ner. Värde upp,skritt trav och galopp. Sedan fick jag lärt in ett nytt trick,när jag tar två spö och han i sidan på honom. Dem nuddar hon inte utan finns bara där,så går jag åt sidan så gör han skänkelvikning. Det satt ju inte helt med en gång men :)
Jag filmade ju massor så jag tog inga kort (för min kamera suger) så. Men det får vara här tills jag har fått fixa kamera (som aldrig kommer hända....)

/ lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0