MASSA BILDER IDAG

Idag var ju anna med i stallet och det gick väll bra. Fast alla hästar var lite stissiga pga blåsten. Ludde taktade påväg in från hagen...lite damp ;) nej men det gick bra. Så red jag Solen,ett dressyrpass..han var pigg och äkclig idag. Blev så sur på honom så tillslut så drev jag på honom i galoppen. Han drog på på långsidorna så en liten bakut blev det tillomed. Jag hade tänkt jobba skänkelvikningar i trav men hela passet gick åt att trötta ut honom.
Sen tog vi lite galopp löst också och han var riktigt duktig han slängde sig inte in en enda gång!
Anna fick lite bilder.
Sen tog vi in Spaenir,jag slängde på honom Garris flecetäcke och en filt (jag är sån som är jätte noga med att hålla hästne varm när dem är blöt) så fick han äta middag. Alla hästar lär vi stå inne,det tyckte dem nog om för det blåste och regnade. Strömen gick också! Så åt vi och jag tränade på bugningen med solen,anna fick bilder som ni ska få se. Sen så tog vi ner spaenir till ridhuset där jag tränade med honom,inget spec men vi longerade honom och så försökte vi få över honom på ett hinder men han ville inte springa så han gick över x) Han är bäst endå,värdens bästa♥
Anna tog massa bilder,då menar jag maassa! så dem ska ni få se i små omngångar :)
Innan jag red löst och mest kände på honom.
Galopp löst.
Galopp!
- Kom nu solen så går vi :D
- nej fan heller! :o
Också ett sätt att skritta av hästen på (a)
Detta var dem ni fick denna gången. Nu ska jag ladda upp massa mer och redigera porträtten som jag själv var med på väldigt sällan jag vill bli fotograferad...
/ Lisa

Kommentarer
Postat av: isa

Gu va kul att galoppera utan händer!

2011-12-29 @ 20:49:46
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0