Min tid med Solfari

DEt är snart ett år för mig och solen,eller om några månader. Och jag har aldrig haft en tråkig stund med honom! allt är kul,att stå och plocka hans skit (haha?) är något jag älskar,att packa hans mat känns underbart,att komma till hagen och han kommer springandes. Den känslan asså! När jag står och borstar han och han står och halvsover,jag kan bara stå i timmar och bara stå och borsta och kolla på honom. När det går som sämst så är det underbart,när det går som bäst vill jag bara hoppa ur kroppen!
Vi har varit med om så mycket tillsammans,allt från att galoppera på en stor äng barbacka till ett hårt dressyrpass. Jag har varit riktigt förbannad på honom,men både han och jag vet att det går över. Det bästa han vet är att reta mig.
vi har varit med om så mycket att det jan fylla en hel bok. Som när vi red ner till älven och badade,han stod och plaskade så jag trodde jag skulle ramla av,första gången jag galopperade på honom. Upp för en backa i racer fart,jag var så glad för att jag hade galopperat!
Sanna har fotat.
Anna har fotat.
Anna har fotat.
Anna ha fotat.
anna har fotat.
Sanna har fotat.
Anna har fotat.
Solfari fra snjallstenhöftoa~Han som färdas med solen♥
/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0