Morning

Hejhej!
Kom hem vid 10 igår från stallet så tyvärr hann jag alrig blogga på kvällen!
Vet inte riktigt hur jag kommer uppdatera idag då jag ska till Liseberg idag. Ska bli jätteroligt! I skolan ska vi till Göteborg & typ gå en tipspromenad eller något sånt & om man hinner så kan man julshoppa tror jag?! Kanske hittar ngt fint till Irma? Men här skriver jag absolut inte ut vad som är planerad julklapp iaf! ♥
Igår red jag barbacka på Rasmus, sjukt längesedan jag gjorde det. Idag kommer han få vila, o stallet ska jag hinna någonstans mellan skolan o Liseberg, lycka till Amanda!
Det blir sommarbilder hela tiden nu, känner jag, men jag har inga vinterbilder på honom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0