nyårslöfte

JAG SKA KÖPA MINA STÖVLAR NU! jag har inga som sitter bra. Har bara termostövlar som är aldeles förstora,kängor som är förstora och rastnar i stigbygeln. Så nu ska jag fan köpa mina efterlängtade treton advence till hoppningen och dressyrstövlarna från hööks. Dem som e en kopia av mountain horse. Sen ska jag sluta köpa så mycket onödigt!
Har så mycket jag behöver (vill ha) till hästarna nu!
Sen ska solen få nya benskydd också!
Sjuukt snygga,nu har han bara blåa och det går inte försig!
Sen nya schabrak,vet inte vilka ennu. Men jag gillar eskarons randiga schabrak!
Sen tränset som jag har köpt också,det kommer väll snart. Hoppas att det passar bara,tog en ren chansning!
Sens ska jag nog köpa ett hackamore och prova det!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0