Nyårslöften

Nu när det snart är Nyår, tänkte jag att jag skulle börja med en "Rasmus bok", där jag skriver om passen och hur Rasmus ser ut att må?! Alltid bra, hade en innan, dock inte till Rasmus, det var allt lite tråkigt att skriva men jättebra när jag väl tittade tillbaka och kollade, om jag tex hade ngt problem, så kunde jag se om jag haft det innan eller inte. Det får nog bli mitt nyårslöfte, att utvärdera ridpassen i den boken, och verkligen, för varje vecka, ridpass, göra upp en plan.
Vad ska ni har för nyårslöften?






Kommentarer
Postat av: Anna Wingårdh

Har inga, glömmer alltid av att hitta på några, haha ;)

2011-12-25 @ 16:11:15
URL: http://annawingaardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0