nyy cheeeyyy :)

Hejsan,jag heter Lisa och är ny här på teamchevall :)  Men jag kan väll berätta lite om mig själv och hästarna :)

Ni minns säkert det inlägget Irma skrev om att hon har ridit solen? Den ponnyn rider jag,22 årig gammal gubbe ;) pigg som bara den,ibland lite väl pigg... han går fint i dressyren. Lite stel bara,hoppning tycker han är jätte kul men kanske inte bäst på det ;D Det han tycker är roligast och är bäst är att gå race med en annan häst ute i skogen eller på en stooor äng. Eller en på en lång galopp väg...han är ju trots allt en galoppponny. Jag tricktränare och tränar lite NH med honom.

spaenir en anna häst,är nio år. han blev väldigt fel behandlat under sin inridning hos tidigare ägare.misshandlad. han är rädd för människor är har inget bra självförtroéende. Men vi jobbar på det jag och han inom NH träning. Vi jobbar på att komma igång med trickträning nu också :)

Jag då,jag heter Lisa 13 år och går i Irma och Amandas klass. Rätt jobbig och pratar väldigt mycket,ibland lite väl mycket. Vill alltid hitta på galna och smått knäppa saker. Men mer om mig under tiden som jag bloggar här! :)


Spaenir fra Roselund
2002
Valack

Snyggt med reflexarna (Y)

Solfari fra Snjallstenhöftoa
1989
Valack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0