Så här ligger det till...

...just nu är jag i en typ,deppperiod. Jag tycker bara synd om mig själv och mår så himla dåligt. Och det är på grund av att Spaenir kommer antagligen att säljas till en tjej nu. Hon kommer och tittar på honom den andre Jan. Jag kommer att vara med när hon tittar. vill se hur hon kommer att jobba med honom,eftersom jag har tränat honom. Och mitt och spaenirs band är väldigt starkt.
Jag ska försöka att prata med Sanna också och kolla om hon kan komma och ta några sista bilder på mig och han tillsammans innan han åker. Om han ny åker,men jag tror att det blir så. Sofia har sagt att den tjejen verkar vara bra. Hon är sjuk skriven och behöver en kompis,då är ju spaenir perfekt! Och jag kommer att hälsa på honom så ofta jag kan. Så just nu har jag en klump i magen hela tiden. Tårarna kommer hela tiden. Jag kan knappt se bilder på oss. Kan knappt se han i ögonen när jag kommer till honom. Och jag tror inte att någon utav er förstår hur dåligt jag mår,det är säkert massa av er som har mist en häst. En bästa vän. Men för mig är det så mycket mer än så. Jag vet inte ens om jag vill fortsätta vara i det stallet efter han har åkt. Att se att Spaenir inte är där,jag kan inte ens föreställa mig det!
Det är som att dela mig på mitten. Allt jag och han har byggt upp,ett så starkt band. Det är spaenir som har lärt mig det mesta inom markhanteringen. Jag har fått testa massa olika saker på honom. och genom det lärt mig.
Det var också därför jag inte ville blogga,för jag har mått så dåligt dem senaste dagarna att jag bara velat försvinna. Har inte ens haft lust att ta mig ut till stallet. När jag åker ifrån stallet går jag alltid ner till spaenir,för att säga hur mycket jag älskar han. Han är värdens bästa♥ Men solen kommer att vara kvar (tur annars hade jag inte klarat av mer) så jag säger så här. Jag bloggar när jag har något att skriva om. Jag vill inte sitta och pressa fram massa saker för det enda jag har i mitt huvud nu är " Hur kommer det gå för Spaenir sen". Men jag vet,att han kommer få det bra,trodligen bättre än vad han har det nu. Någon som har tiden som han behöver. Jag har igentligen inte tid med honom. Men jag ser till att jag alltid har någon timme till han.
Nu vet ni hur det ligger till. Jag har inte velat gå ut med något pga att det inte ens är säkert att denna personen passar med honom.  Men vi får se.
du vet hur jag fungerar,du vet hur jag mår,du vet hur jag känner. Vi är ett!♥
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0