slutade tidigare

Idag slutade jag en timma tidigare,as nice + två lektioners sovmorgon (för min del) Dagen var rätt chill annars. Men sedan efter vi hade slutat stog jag,amanda och johanna och väntade på bussen. Deras kom och dem sa att jag kunde åka med dne och sen byta. Men var osäker om den skulle hinna så jag kunde komma med min buss,så kom min typ 10 min senare och när jag kommer till "bytesplatsen" så står amanda och irmas buss där...
Men iaf,när jag kom till stallet tog jag in solen borstade av han så red jag ut barbacka. Första gången jag red ut i det nya stallet. Blev en hel del galopp för det var riktigt fina vägar. Han drog på fint också. Vi gjorde inget spec mest kikade lite efter vägar osv. Sen så borstade jag honom gjorde en inbakad pläta i manen för första gången! den blev lite långt ner men det gör inget:D
Sedan så skrittade jag Garri,han var piggelin. Blev inget med Spaenir. Men jag butsade noga tränset och gnuggade bettet. Lite vanliga stallsysslor.
Nu ska jag bara ta det lungt. Inte göra någon ting.


Hade tagit bilder idag men såg nu att alla var väldigt suddiga :(

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0