Solfari 22/12

Idag så hade vi lite bomarbete och att jag övade på att stå i lättsits i alla gångarter,det var lite svårt i traven,jag fall lätt fram men sedan fick jag bättre balans och kunde byta gångarter. Sedan så gjorde jag även en liten bana.
Alltså red jag varantt håll. Jag stog upp i lätt sitsa hela bannan alla gånger,alltså är hela banan efter man har ridit båda varven,stolt?
Sen missade jag bussen också...för jag skulle mocka lösdriften sa sofia så när klockan var 20 i 7 och min buss kom tio i sprang jag ner och tänkte mocka ssnabbt för det brukar bara vara n¨gra bajar,men inte nu...det var massor! bara för att jag skulle missa bussen. sen kom nästa buss tio över tio,så såg jag att mamma hade ringt,hade inga pengar på mobilen så kunde inte ringa henne och kolla om hon kunde hemta mig. Så jag hoppades att hon skulle ringa när jag inte va hemma den vanliga tiden. Det tog en timma så ringde hon och frågade vart jag va,så sa jag att jag missade bussen. Så dennis kom och hemtade mig :D
Nu ska jag försöka få ner fettot i vikt också :)
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0