Stässig dag

Åååå bara för att jag sov så länge idag får jag stressa. Ska hinna städa rummet,fast har städat lite nu så det är inte så farligt. Sen ska jag hinna fixa mig. Tillbussen sen också,till stallet. Rida sen fixa där. Sen hem,duscha. Imon får vi se om jag hinner stallet. Måste handla klart julklapparna,har inte gjort det än. Vet inte vad jag ska köpa till mats eller farfar. Asså jag har sån panik just nu. Sen är det julafton,på morgonen efter jag har vaknat ska jag ut till stallet och pussa på hästarna,inte alls länge. Sen hem,duscha och fixa här hemma. Hjälpa mamma och massa sånt. Hur ska jag hinna allt?
Vet inte hur jag ska hinna med bloggen idag också,fantasin är liksom borta så kan inte göra tidsinstälda heller....
Jag hade tänk att antingen filma eller ta kort och visa stallet idag,får se. För om det är folk där är det bara pinsamt. Men jag kanske hinner springa igenom lite fort.
/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0