Taskig heest

Hejsan,idag när jag komt till stallet bytte jag bara skor. Det är så kallt så orkar inte byta till ridbyxor och massa sånt. Men tog iaf in solen snabbt,borstade av honom. Sen red vi ut en sväng. DEt är inte långt vi rider fr jag kan inte vägarna än. Men det tog ändå 1,5 timma. Fast vi skrittade ju mest. Sedan fick han gå ut i lösdriften idag. Jag gav dem middag och Garri flög på Spaenir,shit va sur jag blev på honom. Så jag tog in spaenir så fick han äta hö och havre inne istället. Jag fick på han grimman fin fint idag! Sedan medans han åt så mockade jag i boxen,sen ungefär 1 timma efter så var man mätt och väntade på att jag skulle ta och börja borsta på honom. Borstade i nästan två timmar,super mysigt. Han var helt avslappnad och halvsov.
Jag kommer även komma igång med hoppträning nu också :D
/ Lisa

Kommentarer
Postat av: NellieB

Mysigt att bara mysa så m dom.

2011-12-20 @ 21:40:28
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: Elin och Cicci

Myspys!:D Jättefin blogg verkligen :)

2011-12-21 @ 13:58:19
URL: http://skimmelcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0