Tjenamors !

hej på er! Jag vet att min uppdatering inte varit skärsilt bra dom senaste dagarna men nu när statistiken blivit bra så kan man ju inget annat än att blogga !

Jag sa ju att jag skulle berätta lite mer om när Duva hade varit hos vetrinären, och dom sa igentligen bara att hon va helt frisk men att skadan är otroligt skänslig och kan gåupp lätt, och för er som är nya här på bloggen så har Duva haft en inflamation i knät på grund av att hon stegrade i boxen i somras och fick en smäll. Jag skrittar ju fortfarande bara ut på henne och jag vet inte heller riktigt när jag ska börja trava och så än.//Irma
Lägger aldrig ut ego bilder annars så derför ska jag göra det nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag tävling på min blogg de är "veckans blogg" Jag tror att du har en STOR chans att vinna!



Anmäl dig här:



http://mallanmalinsliv.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment

2011-12-19 @ 18:26:00
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0