tog denna från linnea

2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja,blev riktigt kär för första gången.
Höll du några av dina nyårslöften? nej.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? hahaha
Dog någon som stod dig nära? min hamster xD
Vilka länder besökte du? Danmark
Är det något du saknat (ofta) år 2011 som du vill ha år 2012? snö. o han.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 21 december,vinterstart!
Största misstaget? blivit kär.
Har du varit sjuk eller skadat dig? stembandsinflammation.
Bästa köpet? Solens grejor :)

Vad spenderade du mest pengar på? Mat och godis när jag var i skolan.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. Solen spaenir och han.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Mange bjuder!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mer kontagt med honom när jag hade chansen.
Vad önskar du att du gjort mindre? Skolkat xd. har nästan skolkat bort alla lektioner vi haft på morgonen pga att jag inte orkat.
Hur tillbringade du julen? Hemma hos mamma och i stallet :)
Blev du kär i år? aaa...
Favoritprogram på TV? vampire diaries och ponnyakuten
Bästa boken du läste i år? läser inte böcker.
Största musikaliska upptäckten? vet inte.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar och att vara i stallet 
Något du önskade dig men inte fick? häst
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? va i stallet,va med sanna och va hemma.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Slappt. Har inte orkat fixa mig.
Vad fick dig att må bra? Hästarna,sanna och han.
Vilken kändis var du mest sugen på? justin

Vem saknade du? han.




/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0