Tråkiga kompisar ja.

alla ska ju va hemma på nyår med sina familjer. Seriöst har ni inget liv? sitta hemma och äta en fin middag ocvh smälla raketer. Det gjorde jag när jag va typ. 11. Och tyckte det var super kul. Men jag tycker man ska va ute med kompisar på nyår och inte sitta hemma? Alla ska ju det. Jag vill gå ur men nej "jag ska va hemma med familjen" nej min och en annan familj ska smälla raketer tillsammans" gud va kul. Jag hatar nyår. Det e det värsta som fins. Så döö trist är det. Först så är det en vanlig dag. Sen runt 9-10 börjar massa smälla. Vad är det för vits med att smälla då? sen vid 12 så finns det ingen täckning. nähä. Det ända jag tycker är "kul" är smällare. Eller sånna där som snurrar och sputar färgade knistor,dem är coola. Men smällare flippar typ ur och bara flyger runt?
Men ändå,varför ska man ens fira nyår? jag själv tycker inte det är något speciellt med det alls.
Tack nu har jag överreagerat av mig lite granna. osociala kompisar jag har.
Nu ska jag varqa sur för att jag inte har roliga kompisar. Nyårslöfte : skaffa roliga vänner.
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0