Pay n´jump

Kom hem för kanske en timma sedan, herregud, vilken lång dag det har varit. Från klockan 8-16 så har jag varit på tävling. Ibland känner jag att hästmänniskor är lite dumma, vi lägger ner en evighet för att nå upp till våra mål/krav till tävlingen sedan så tar det jättemycket tid på tävlingar för att få njuta av de två (fyra om du rider två ggr) minuterna på banan. Tur att det är så roligt då, eftersom det är värt allt, haha! ♥
Trodde att han skulle vara lite galen idag men icke. Första rundan så höll jag in lite mycket eftersom jag trodde det skulle gå snabbare än vad det gjorde. Så det blev lite hackigt och så men andra blev mycket bättre och jämnare. Har film på det, får se om jag lägger ut!
Hoppade dock 2 st 80 cm då de inte höjde till 90 cm.
Pöös hej


Kommentarer
Postat av: Lisa

FILM!FILM! jag hann inte se er för jag var tvungen att åka hem annars hade jag svimmat eller något!

2011-12-11 @ 18:54:42
URL: http://solfaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0