Lite tankar o annat

Det var en som frågade vad Vinterstart var, typ en slags kosert eller fest eller vad man ska säga?! Hoppas du fattar!

Igår tränade jag, det var jätteroligt, för nu var det ett tag sedan jag hoppade, nu när jag har varit hos kriopraktor och så med honom. Träningen gick bra, det tycker jag allt, fick några stopp, menmen, annars gick det bra.

O nu är det ju dan före dopparedan! December gick jättefort! Hela halvåret gick jättesnabbt, tänk att jag har haft Rasmus i 6 månader och 7 dagar? På ett sätt känns det som jag precis fått honom men det känns ändå som jag har haft honom i hela mitt liv. När jag tänker tillbaka så känns det som om det inte fanns något liv före Rasmus, vad gjorde jag då egentligen? Haha, va gammal jag känns, när jag tänker såhär! :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0