Im home!

Hej alla ni!
Nu har jag kommit hem, alldeles precis faktiskt! ^^ Hoppas ni har saknat mig, haha, nejmen nu blir det bloggning som vanligt antar jag!
Man kan väl säga att jag har varit på ett träningsläger eller liknande, nej, men jag har bott hos min morbror o hans fru. Hon har väldigt många hästar och är helt awsome i hästväg. Känns som om jag har lärt mig mer på dessa dagar än jag gjort på hela halvåret, vad har jag gjort hemma egentligen...? Ingenting, såsat runt i paddocken själv.
Vi har jobbat jättemycket med framåtbjudning, ingen bjudning, ingen form. Det gick ganska bra, Rasmus är fruktansvärt lat och jag jobbar på för lite, och låter han bara lulla runt lite när vi rider. Har även lite filmer från veckan, kanske slänger upp de sen!
Det har varit riktigt kul och lärosamt, måste göras om.
Nytt år, nya tag. 2012 måste lätt bli det bästa året, iallafall kan man väl hoppas! ;)
Innan vi åkte hem idag, fettmysigt! & tänk er alla hästar där också, yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0