Vilat en vecka=pigg

Hejsan,första riktiga inlägget. Nu ska ni veta att jag ÄLSKAR att uppdatera mycket så look in all the time :)
Men idag så red jag solen,hade nte ridit honom på en vecka. Han var pigg,men var berädd på mera än detta,eftersom han har varit helt dampig ett tag nu. Stegrat bockar osv. Men han var pigg men lyssnade bra. Det blev att försöka få ut han i vänster varvet,han drar sig gärna utåt där. va på han hela tiden. Han blev så sjuuukt fin i det varvet,men jag visste att det var förbra för att vara sant...högergaloppen var ett helvete rent ut sagt. Hackig & segt... sen drev jag bara på mer där och den blev iaf lite bättre.
Han har blivit så feeet nu han måste ut och joggas nu. Så nu ska han bli smal!
Jag fick på SP (Spaenir) en grimma idag! han slängde med huvudet en gång men inget mer! Tog in honom och ställde in han i en box,han var som en disk trasa. Sen när jag tog ut han så tog jag av grimman,ingen reaktion! :D ♥

Nu ska jag göra klart det sista på läxan,städa rummet och blåsa håret. Sen bara ta det lungt resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0