Check

Hej!
Igår red jag bara igenom honom, försökte öva på de saker jag tränade på dressyrlektionen. Vi har lite svårt med skänkelvikningarna, därför tränade jag mycket på att ställa honom ut mot staketet och bakdelen utanför spåret och sedan flytta. Det är lättare för både häst och ryttare att då få till en bra flyttning även om det nog är lika jobbigt.
Inga stegringar igår, yeah! Haha, nu fattar ni kanske ingenting men Rasmus har stegrat med mig några få gånger, kanske den senaste veckan. Det kan vara så att nu känner han sig hemma i stallet och hemma med mig och kanske vill testa lite hur mycket jag "tål", om man säger så. Nu har vi haft "smekmånaden" och börjar nu på riktigt!
Nästa lördag ska vi åka till Tjörn med Rasmus, vi ska se om han har någon låsning eller så i kroppen och det finns en jättebra tjej där ute som nog kan känna det och om han har det, nog få bort det också.
Annars är allt bra, har dålig internet uppkoppling idag så jag vet inte hur bra uppdatering det blir idag men ni får stå ut! ♥



Har tyvärr inga nya bilder på denna datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0