Liten check att jag lever ;)

Hej, tänke bara skriva en liten check om mig & Rasmus, bara så ni vet att jag inte riktigt kan släppa detta...
Jag och Rasmus tränar nu för hopp- och dressyrtränare. Det går riktigt bra faktiskt, även om vi får kämpa en del med dressyren som inte är våran starka sida direkt. Hoppningen går bra, vi tränar på tisdagar, och har börjat komma igång ännu mer. Synd är det att det inte är några tävlingar nu, när allt flyter på. Alltså är jag riktigt taggad att komma ut på tävlingsbanorna till våren igen.

Snart är det ju jul, och också nyår, och jag vet precis vilket nyårs löfte jag ska ha minsann! Till våren ska jag komma igång med att ha en liten bok där jag skriver ner pass, utvärderingar, funderingar, ni fattar, hästrelaterade saker helt enkelt.
Vill bli mer "seriös" med min ridning. Veta innan veckan börjar vad jag ska göra de olika dagarna. Ha utvärderingar på ridpassen, så jag kan gå tillbaka och kolla om något inte funkar längre. Lägga upp ridpassen och ALLTID ha en specill övning att träna runt. Som ryttare skärper du dig mer om du tillemempel bestämt att just idag ska du öva på galoppfattningar.

Skolan är bra, lite kaos ibland bara, haha. Nejmen det går bra. Kanske ska komma igång o blogga lite igen, men när jag känner för det, när jag har tid. Hoppas att jag hittar tillbaka till blogglusten igen!
Kramisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0