Rasmuus

Nu funkar internet, eller för en stund iallafall. Det är något med internetet så vi får använda någon "sticka" eller något men snart kommer nog tyvärr min bror, så mer uppdatering sen när han lämnat ifrån sig datorn igen!

Först var jag i stallet en stund, åkte sedan till min lillasysters uppvisning, gulliga var de! Nu sitter jag hemma o ska snart göra lite läxor, wihoo! Lite småsöta bilder kommer också sen, några på Rasmus o Duva. Red ut med Rasmus innan, ingen stegring eller något. Det kändes bra att vi inte behövde uppleva det dock gjorde jag ju inte något svårt eller jobbigt! Men red med graman gjorde jag allt, bara ifall det skulle hända något! ;)



Liten bild sålänge... Igga mig o händerna, tack!




Kommentarer
Postat av: anonym

Shiiet vilket nice ridhus! Vart?

2011-12-08 @ 15:55:01
URL: http://anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0