Tävling! ;)

Nellie, på http://nellieberntsson.se/ (alla vet väl? ;) har en tävling, haha, varför inte?

Varför jag läser Nellies blogg.
Nellie har en blogg, en blogg som är svår att inte se upp till! Jag önskar att jag var mer modigare när jag skriver mina inlägg, vågade prata om känslor och kanske vågade ta mer plats i "bloggvärlden", det har Nellie verkligen lyckats med. Hon skriver om allt mellan himmel och jord, och fångar tusentals läsare varje dag. Hon är verkligen cool, haha, det måste jag faktiskt erkänna!
Nellies blogg är väldigt bra att inspireras av, varje gång när jag ska skriva ett nytt inlägg, klickar jag in på hennes blogg och kikar.
Det finns två sorter av avensjuka, ena där du vill trycka ner den personen för att istället få bättre självförtroende själv, sen finns det också den då du är avensjuk på personen för att du tycker att du vill vara som den, försöker eftersträva, en bra avensjuka helt enkelt. Kan säga att jag är av den senare sorten mot Nellie!
Nellie har VÄLDIGT fina ponnis, alla med en sådan uttsrålning och glädje. I varje text hon skriver finns det lixom en mening bakom varje ord, därför är det alltid så starkt att läsa det hon skriver.
Nellie, det stod att man skulle skriva varför man gillade din blogg, nej, gillar den inte, älskar den! Jag o min kompis började nästan lipa när du ett tag tänkte lägga ner bloggen... Gör inte det, beacuse U rock girl!



Nu vet alla varför jag läser hennes blogg, grym tjej, grymma ponnis, grym blogg! ♥
Hoppas du ser detta Nellie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0