Hallo!

Nu är jag tbx!
Helgen har varit jätterolig (men saknat ponnyn o kompisarna), jag har för första gången testat på western, det var faktiskt mer annurlunda än vad jag först trodde! Men roligt var det iallafall, jag red lite på en häst som hette Queen, fick skritta, trava & galoppera.
Just nu har jag lite bloggtorka, men jag vill ju blogga jättemycket o att bloggen ska bli läsvärd med många läsare (såklart), så nu undrar jag, vad vill ni läsa om?
Jätteroligt om någon ville komma med något förslag, ni blir såklart länkade!

Det hade gått bra med Rasmus, tur! Kändes väldigt konstigt att vara ifrån honom, har inte varit borta från honom alls mycket sedan vi köpte honom men jag vet ju iallafall att han hade det bra! :)
Just nu känner jag mig SÅ seg, jag vill bara lägga mig liksom, haha... det är inte roligt att gå till kvart i fyra på måndagar, eller egentligen ingen dag alls!
Btw så hade jag tänkt att ha en dag nu i veckan då jag ska försöka skriva ett lite längre inlägg, asså, skriva ner vad jag tänker på, allt från himmel till jord! Det kommer sen någon gång!

Ska snart  upp till stallet och rida, kanske bara kortkort ut, låta han få en nästan vilodag efter förra veckan... Sen blir det ju snart tävling (på sön) då vi hoppar en L:C L:D, det ska bli roligt, taggar redan...!
Såå snygg... hmmm?



Haha, var bara tvungen att ladda upp denna söta bild! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0