heej !

hej, hej förlåt min dåliga uppdatering det blev helt enkelt en oförberädd blogg paus som  i kanske märkte men nu är jag tillbaka igen !
Jag och Jason hade hoppträning i tisdags för en tränare som jag aldrigt tränat för innan som heter Clas och har varit mycket på Jennylund och tränat där men i alla fall, passet gick jätte bra jag är skit nöjd, Jason va riktigt pigg och framåt så jag fick  mesta dels sitta och hålla igen så det va riktigt kul att han var på hugget. Vi hoppade lite barna och sånt, det är ju klart att Jason stannade lite då och då men när vi väl kom på att jag var tvungen att få upp hans huvud och hålla igen farten så gick det jätte bra och i slutet hoppade vi en barna på kanske 90-100m, jag har inte riktigt koll på vilken höjd det var men det är ju ändå inte den som räknas, så om jag ska dra en slutsats av hoppträningen så tycker jag den va as bra Jason var pigg och glad och tränaren va jätte bra så jag ser fram imot nästa hoppträning !//Irma
tyvär blev det nästan inga bilder men jag lägger upp några ni får tåla att det är dålig kvalite.

Kommentarer
Postat av: sarah- tillridningsryttare 

Sv; Haha jaaa ;D De e as grymt!!

Kram på dig med!

2011-10-14 @ 09:12:59
URL: http://sarawhbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0