hejsan !

hej, hej ! Det har varit lite dålig uppdatering från min sida men jag har inte haft någonting att skriva om för jag har inte ridit Jason sen i torsdags så jag har inte kunnat uppdatera om någonting men idag ska jag rida och då blir det troligtvis i padocken med lite bommar och sånt eller så rider jag ut vi får se.


Igår när Amanda kom hem till mig så berättade hon att hon hade köpt ett nytt träns och då skulle hon visa vilket det var och ledde det till att vi började titta runt på lite olika träns bla Dyon träns och då kom det här tränset upp:




ett av Dyons träns som kostar 1.199 :- på Cheval Ridport och jag viste ju redan sen innan att Hööks hade gjort ett snarlikt träns som ser ut så här:




så vi kållade upp om det var någon större skilnad och det var det ju faktiskt inte det finns säkert något anmärknings värt när man får se dom irl men jag tycker ändå att detta är ett kanon träns för 479:- inklusive tyglar.//Irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0