Hoppning

Hejhej!
Inte världens bästa statistik idag, hmm, nja inte så bra...! ;)
Har precis kommit hem från hoppträningen. Det gick ganska bra, kommer upp filmer. Blev jättestressigt mellan skolan & stallet men... jag hann! Blev tillochmed tidig!
Imorgon blir det nog tid för blogging, slutar precis efter lunch (vilket är runt 11) så kommer hem riktigt tidigt, ska bli jättegött! Lärarna har planeringsdag eller vad det heter så därför får vi sluta tidigt.
Ja, men som sagt kommer det upp filmer från idag, imorgon. Filmade av Irma som var med idag när jag hoppade. Filmade på min mobil så dock inte jättebra kvalité men det får duga!
Btw känner jag mig mycket stolt över att idag i all hast lärt min lillebror att kratsa hovarna! Haha, det var på tiden...

Kommentarer
Postat av: Tess

sv; haha låter rätt skönt att inte göra något ;) Ja det är jätte kul! Har du haft en bra dag idag då? :D

2011-10-03 @ 21:28:14
URL: http://coulffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0