inte bra:(

Heej ! idag har Amanda hopptränat som sagt var och jag åkte med dumt nog eftersom jag redan var försyld och hade riktigt ont i halsen, men sen då när jag kom hem så kunde jag inte äns svälja så då fick vi åka in till vårdcentralen och då visar det sig att jag har en infektion i halsen så jag kommer får vara hemma från skolan några dagar och jag kommer inte heller rida, och jag som skulle hoppträna för Clas imorgon attans också !
Men det betyder ju att jag kan uppdatera extra mycket fast jag kommer ju inte ha något att skriva om men det kanske blir lite outfits, hiss/diss, dagens vill ha osv osv......

Just de jag nu är Jason rakad han blev det i Söndags han fick en hal rakning altså att man rakar nästan hela halsen och sen snett över magen det blev as snyggt så nu kan jag rida på som vanligt igen utan att behöva tänka på att han ska svättas igäl, gött!//Irma
En bild från när vi hoppade lite i somras.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Veckans blogg är nu avslutad!

kolla in om du vann, om inte, anmäl dig till nästa veckas tävling! :D

2011-10-04 @ 11:19:54
URL: http://minibatman.blogg.se/
Postat av: Noomie

Usch då.. Krya på dig!(:

2011-10-04 @ 11:43:55
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0