Min underbara lille prins...

Hej, nu är jag hemma hos Irma och tänkte utvärdera passet igår lite! :)
Först skulle jag bara "visa" henne lite hur jag brukade värma upp i skritt, trav och galopp. Då gick det inte alls bra, inte bra någonstans... Självförtroendet låg någonsstans på havets botten menmen efter lite tips från Daniella gick det jättebra!
Jag skulle få honom i en ärligare form. Jag måste börja med lite mer träning för hon sa att han var lite muskelfattig över ryggen, bakom sadeln. Först var han lite motvillig i att komma ner i formen och höll på med huvudet och sånt för att komma undan. När jag sedan hade fått igenom honom, gick det bättre. Han blev inte lika stark och låg inte på lika mycket på bettet.
Men har kommit fram till att jag MÅSTE göra armhävningar eller så, jag hade nästan kramp i armarna efter passet och ändå hann vi aldrig till galoppen XD
Älskar min prins!
Bilder är på kameran, de kommer upp sen (får se om d blev några bra, ridhus är inte bra att fotografera i;)
BTW ingen som skulle vilja göra ett länkbyte?



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan gö ett länkbyte me er :)

2011-10-14 @ 18:31:37
URL: http://jollyosolfari.blogg.se/
Postat av: Rozia<333

Svar: taaaaack amanda :-*<33

2011-10-14 @ 20:26:04
URL: http://roziasharif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0