Putsning m.m

Är hemma hos Johanna nu, ska hjälpa henne & putsa lite nu, hennes foderponny åker hem imorgon så då måste ju allt vara nyputsat!
Fick vänta jättelänge idag på bussen, inte okej... Haha, väntade i typ en timma menmen är man osmart så är man...
Blir bara ett lätt dressyrpass efter hoppningen igår, lite i paddocken. Åker upp dit lite senare.
I syslöjden har jag nu (snart) börjat på ett schabrak till Rasmus men jag vet inte vilken färg jag ska ha, ägnade nästan en lektion för att bara välja vilken tyg MEN dock kom jag inte fram till något... haha, beslutsångest?
Bloggar mer sedan, filmerna kommer upp idag också, blev några vacka mobilfilmer!
Nej, nu ska vi putsa, skinande rent ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad gör du då? :D

2011-10-04 @ 14:41:12
URL: http://coulffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0