Tjenare, tjenare

Heej, blev ingen uppdatering igår för jag orkade helt enkelt inte, men jag och Amanda red ju i alla fall ut igår och jag kan säga att Jason börjar bli riktigt pigg nu asså för han bara drog upp i galopp helt plötsligt när vi taravade.

Idag så blev det ett dressyr pass i padocken och Jason var helt amazing i galoppen för jag ville få han i rikti, riktigt kort galopp och när jag då kortade upp han och drev på som bara den så blev det ju till slut att han galoperade på stället och det va en riktigt nice känsla och en gång så blev jag lite flängig med mina skänklar så bytte han galopp två gånger i rad så jag testade en gång till och då gjorde han tre galoppombyten i rad så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta ridpasset men än ska som är säker.......respekt till den häste asså ! //Irma







Jason och hans ägare Karin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

irma kan inte du lägga ut bilder när du rider drssyr på duva? amanda du får också gärna gör det om du vill med när du rider rasmus i dressyren!

2011-10-11 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0