Tävlingsdag

Som ni kanske fatta så gick det ganska bra idag! :D
Första rundan var en L:D cr, det gick bra, vi blev felfria. Men efter 6:an så snubbla Rasmus till rejält och kommer ner på knäna, då stannade mitt hjärta, haha, men det var inget efter för han kändes inte varm eller liknande. Rasmus låg idag på lite mer på bettet än vad han gjorde förra gången men var idag "lugnare" och var inte lika studsig utan mest "på".
Andra rundan: Detta var en L:C "riktig" tävling. Det var ca 3,5-4 h mellan våra starter så både jag och Rasmus var nog lite sega men vi kom igång till starten iallafall, bra var det! Grunden var inga problem, där gick det bra. I omhoppningen så gick det också bra, jag slutade på femte plats av ca 35 starter så jag är jättenöjd, över Rasmus iaf! Jag känner alltid att min prestation kunde varit bättre (så ska jag inte tänka) men jaja, jag känner mig riktigt nöjd.
Haha, igga min min..........
Bästa Irma o Johanna var med som coacher, TACK CHEYOR! Kommer upp lte bilder på Irma&Jason o kanske Johanna&Zazza, jag hängde med de ut en sväng innan jag åkte hem från stallet! ;)
Räknade ut att tävlingsdagen + tiden i stallet har tagit 10 timmar idag... SHIT...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0