Sjuk! :(

Förlåt att det inte blev ngt mer inlägg igår, försökte men vi hade strömavbrott så internet gillade inte mig...
Följe med Irma igår när hon hoppade, det såg jättebra ut (och roligt, jag vill vara med!)! Bilderna och filmerna har Irma på sin kamera, så de kommerr nog upp snart.
Igår fick Rasms vilodag, jag kände mig inte helt bra också ville jag följa med Irma och kolla när hon hoppade för Klas.
Det där med hajken, det får vi se om det blir, men vi ska iallafall vara borta på torsdagen och "göra något roligt i Kungälv"! Haha, men det kanske fortfarande blir en hajk om det finns föräldrar m.m som kan köra eller så.
Är inte i skolan idag, är dunderförkyld men det känns som om det är på bättringsvärgen iallafall, o tur är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0