Träning imorgon

Lite halvdan uppdatering idag men nu är det back to business igen.
Idag blev det bara en liten uteskritt barbacka med Irma & Duva, tervligt, trevligt! Imorgon blir det hoppträning i Göteborg för Catarina Forsberg, sjukt taggad, det ska bli så himla roligt, LÄNGTAR!!
Ska vara där kl 6 & slutar kvart i 4 så jag får nog skynda mig lite men hinner gör jag förhoppningsvis...
Lyssnar på denna grymma tjej med den jättebraiga låten! ;) Låt henne vinna Idol!! En tjej ska d va iaf!
Har en ny vinterjacka, äntligen, har vandart runt i min jeansjacka som började blir lite kall men nu ska vi bli varma i Stadiums dunjacka!


Kommentarer
Postat av: Tess

sv; haha varsegod! :) vad gör du då?

2011-10-02 @ 21:00:26
URL: http://coulffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0