Dressyr

Hej!
Hemma från dressyrträningen nu. Det var jätteroligt och Rasmus jobbade på bra. Men eftersom jag "lite vet hur det ska kännas" så blir jag nog mer frustrerad när det inte känns bra. Så han var lika duktig som förra gången bara att jag nog var kräsnare.
Vi funderar också på att införskaffa en begangad dressyrsadel. Och kanska på att stalla upp honom 1 vecka hos Daniella så att det fastnar, och då skullle ju hon rida honom varje dag en längre tid så att Rasmus fattar, för eftersom det är nytt för mig och Rasmus så är det ju svårt för mig att lära ut något som jag egentligen inte behärskar så bra.
Kommer lite filmer sen tror jag på dressyren.
Sånt här träns var det jag köpte igår, kommer nog en blid sen när det är på Rasmus. Google bild. Det passade jättebra, och snygg blev han ju också! ;)
Ska hem till en kompis ikväll, träffa goa ridkompisar ocskå. Ska också kolla på en av tjejerna när hon hoppar tävling imorgon (Irms ska också med ner). Så bloggningen kommer väl inte vara på topp.
Föresten ni som undarar över varför inte Sandra bloggade, hon kommer att blogga men hade inte hunnit sa hon...Håll ut!

Ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: johanna<3

guuud va fin tränset va!!!<3333333



pusspuss

2011-10-23 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0