24/10

Hemma!
Kommit hem för ett tag sedan, hunnit äta  och chillat lite har också hunnits med! Idag så red jag Rasmus lite i paddocken först. Ska nog varje dag försöka jobbat igenom honom varje dag, lite i paddocken iallafall, bara för att allt ska fasta, så vi får den fina formen som vi vill behålla! ;)
Sedan lät jag och Irma honom springa av sig i paddocken och springa runt. Han är alltid så go när vi släpper honom, han springer runt, runt om oss, haha, söt han är!
Också testat massa täcken som vi fick med Rasmus, för att se om alla passade och var frächa. Gav bort något till Irma och Johanna men många var fina och passade, så de behållde vi såklart!
Förhoppningsvis hopptränar jag också imorgon men det får vi se, kanske inte, beror på om det finns någon plats i gruppen MEN jag hoppas verkligen att det funkar! ♥



Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Vad härlig blogg ni har :) Kolla gärna in och lämna en kommentar hos mig om du har lust :D Kram!

2011-10-25 @ 14:08:44
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0