Hello alla!

Nu är jag hemma från stallet, var hemma halv 7, rekord! Har nog inte varit hemma så tidigt på hela denna terminen. Men såklart är det gött att vara hemma så att man kanske hinner göra något mer, typ läxor och putsa mina väldigt smutsiga skor...
.
Red bara lite idag med Rasmus, han fick ta det lite lungt efter igår, Irma red också med på Jason. Dagen idag har annars varit bra, ganska chill då en av våra ordinarie lärare är sjuka. Jag har inte skrattat så mycket som jag gjort idag på jättelänge, bästa kompisarna man har!
Två bilder på JW tränset, ganska likt de förra med de vita sömmarna. Köpt på Svensk Ridsport.
Jag hade ju beställt ett armband av Rasmus tagel för någon vecka sedan, nu har det kommit, riktigt snyggt, betyder ju också väldigt mycket för mig, haha... Lite roligt att det också kom idag på min och Rasmus namnsdag!
Tips för människor som gillar armband! ^^
Nu får ni ha det jättebra, en rolig kväll medan jag sitter och sliter med mina skor... ;)
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

kan du länka till hon som gjorde dem :)

2011-10-26 @ 20:38:57
URL: http://jollyosolfari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0