Bad uppdate

Förlåt mig för min urusla uppdatering men jag har verkligen haft blogg torka så jag har inte vetat vad jag ska skriva så jag har suttit varje dag och skrivit och sen raderat allt jag skrivit om och om igen men nu hoppas jag att jag är på väg tillbaka, tur att man har Amanda som uppdaterar så bra iallafall.


På söndag så ska vi lös-hoppa Jason på ett ställe som jag inte mins namnet på men då kommer det förmidligen att bli lite bilder.
Idag så har Duva varit hos vetrinären jag kunde inte följa med för jag var i skolan när hon var där. Hon var inte helt frisk än men det hade blivit bättre och ( för er som inte vet så har hon en inflamation i knät) det var ju inte direkt det jag hade hoppats på att få höra så jag känner  mig lite uppgiven just nu men jag hoppas värkligen att hon blir bra snart.
// Irma




Duva <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0