Dag 3-Första hästen

Ja, som ni kanske fattar har jag inte hft någon häst innan Rasmus men då kan jag kanske berätta lite om Elvira som var den första ponnyn som jag hade som medryttarponny.
Elvira- en jättesöt ponny, helt amazing!
Men även Elvira hade sina sidor, som alla andra hästar, även om Elviras kanske visade sig lite tydligare än andras ;)
Elvira är en cool ponny som hade mycket egen vilja, vilket jag tycker är bra, även om hon kanske har lite mycket.
Jag & Elvira hoppade ganska mycket, på hoppningen var hon min lilla stjärna! Hon älskade att hoppa men tyckte inte dressyr var helt nödvändigt.
Vi hoppade även för laget i KRS och hann ut på lite tävlingar! I böjan hade vi väl lite blandade resultat då Elvira kunde bli lite tjurig när man väl kom åt henne men i slutet gick det riktigt bra! :D
Jag-Elvira  Irma-Duva
Om mig & Elvira bloggade jag (& Irma och också Johanna) på en blogg som hette nrjhast.blogg.se men den bloggen gick det väl sådär med så den slutade vi med.
När jag red Elvira så hade (har fortfarande) jättesnälla ägare som alltid var med mig på träningar, tävlingar & andra pass... Med Elvira & CO lärde jag mig jättemycket, tack!
Chaaoo! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0